Podopieczna agencji United Models radzi sobie coraz lepiej w branży mody i zyskuje coraz ciekawsze zlecenia. Na ostatnim fashion weeku szła w pokazach marek takich jak Alberta Ferretti, Rokanda, Charlotte Olimpia oraz Agnona. To był jej drugi tak obfity w pracę sezon. Teraz pojawia się w kampanii polskiej marki Sans.
W zeszłym sezonie marka proponowała nam kobiece falbany, kwiatowe wzory, podkreślanie talii oraz zdecydowane kolory – róż, pomarańcz pudrowy beż. Kroje były swobodne, a zastosowane tkaniny bardzo zwiewne. W nowej odsłonie SANS bardziej skłania się ku minimalizmowi. Założycielka, Aleksandra Dubińska, stawia na czarne mini w drobne gwiazdki, białe koszule, lejące się spodnie oraz bluzki z delikatną falbanką w pasie. Proponuje także klasyczne płaszcze wiązane w pasie, ołówkowe spódnice i obszerne swetry. Szczególną uwagę zwróciliśmy na sukienki zestawione z cienkimi szaliczkami.
SANS po raz kolejny zyskuje nasze uznanie, zarówno swoimi skromnymi kampaniami, w których najważniejszą rolę odgrywa kolekcja. Marka udowadnia, że bez wielkich zabiegów można zbudować klarowną komunikację wizualną oraz jasny przekaz. To z pewnością propozycja, dla kobiet, które uważają, że mniej znaczy więcej., a codzienne stylizacje nie wymagają krzykliwych zabiegów stylistycznych.