brak kategorii

Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

24.10.2017 Michalina Murawska

Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

Każdego roku wyrzuca się około 1 miliard szminek. Zastanawialiście się kiedyś, gdzie lądują te niechciane albo zużyte? W oceanie. Nowo powstała marka produkująca luksusowe szminki La Bouche Rouge, która już jest dostępna online oraz w Colette udowadnia, że wcale nie musi tak być.  

Dlaczego akurat te szminki są tak wyjątkowe? Dlatego, że to pierwsza ekologiczna linia, którą można powtórnie uzupełnić, czyli kupić im nowy wkład. Ich opakowania więc zachowujemy, a nie wyrzucamy. Poza tym, zamiast z tworzywa sztucznego (czyli głównie plastiku) wykonane są z naturalnej skóry. Stworzono ją po to by ograniczyć ilość opakowań i by zachęcić ludzi do kupowania mniejszej ilości produktów (w tym przypadku szminek). Tak tłumaczył to w rozmowie z „Vogue’iem” założyciel marki Nicolas Gerlier.

Jest także polski akcent! Anja Rubik ogłosiła bowiem wczoraj na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z firmą La Bouche Rouge. Modelka nie ukrywa, że ma nadzieję, że świadomość i odpowiedzialność to przyszłość luksusu. Chodzi także o innowacje, znalezienie nowych sposobów wytwarzania pięknych produktów, które nie szkodzą środowisku i pomagają w tworzeniu zmian. Modelka została pierwszą twarzą nowej marki, ale także współtworzyła dwa odcienie. Pierwszy z nich to głęboko czerwona, zainspirowaa sukienką Anthony’ego Vaccarello, którą miała na sobie na gali Met w 2013, a druga w kolorze karmelowym.

Anja dodaje jeszcze, że „Czerwony to kolor kobiecości, namiętności, ekspresji – to kolor życia. Czerwony pobudza wyobraźnię. Czerwień oznacza mówienie tego w co się wierzysz!
Nam ogromnie podoba się ten pomysł. Choć nie każdy będzie chciał wydać na szminkę 127 dolarów za opakowania i wkład za 64 dolary, ale wierzymy, że dzięki takim inicjatywom zaczniemy się zastanawiać i stawiać sobie pytanie kupując kolejną szminkę czy inny kosmetyk, czy naprawdę są nam one niezbędne.