MODA

Anja Rubik w kampanii IRO Paris na sezon jesień-zima 2016

11.07.2016 Redakcja Fashion Magazine

Anja Rubik w kampanii IRO Paris na sezon jesień-zima 2016

Twórcami marki są bracia Arik oraz Laurent Britton. Ten drugi wyprowadził się w latach 80-tych do Nowego Jorku, żeby rozpocząć karierę muzyczną, jednak pomimo sukcesów, jego zespół  rozpadł się po 4 latach. Laurent wrócił wtedy do Francji i wraz ze swoim bratem poszli w ślady rodziców, którzy przez 20 lat prowadzili markę odzieżową dla kobiet – Somebody. W 2005 roku narodziło się IRO, które łączy w sobie style dwóch miast – Paryża oraz Nowego Jorku.

Anja Rubik po raz trzeci została twarzą kampanii francuskiej marki, a przed obiektywem ponownie stanęła Collier Schorr, amerykańska artystka i znana fotografka mody. Supermodelkę stylizowała Lotta Volkova – przyjaciółka i stała współpracownica Demny Gvasalii z Vetements. Rubik nonszalancko pozuje na delikatnym, błękitnym tle, a w prezentowanej przez nią kolekcji pojawiają się między innymi militarna bomberka, różne warianty skórzanych spodni, czy zwiewna sukienka o kwiecistym wzorze. Naturalny, ledwie widoczny makijaż, wykonał Georgi Sandev, a rozwiane włosy układał Rudi Lewis.

Podobnie jak w pozostałych kampaniach IRO, projekty zostały zestawione z prostym, neutralnym tłem. Rubik tym razem prezentuje swoje bardziej delikatne wydanie, ale mimo wszystko nie brakuje charakterystycznego dla marki rockowego pazura. Nie wiemy jak wy, ale my bardzo chętnie znalazłybyśmy się w posiadaniu większości elementów z tej kolekcji!