Serbia, kraj mocnych trunków, niesamowitych widoków i genialnych modeli. Pochodzący z Bałkanów Sasha Knezevic bardzo chętnie mówi o swojej ojczyźnie. Wspólnie z top modelką, a prywatnie żoną, Anją Rubik stworzył właśnie markę o serbskich korzeniach, Brotherhood United. Oboje wystąpili w jej lookbooku, a zdjęcia naprawdę zachwycają.
Na czym polega tradycyjność ich produktów? Otóż wszystkie bazują na tzw. zubunie, czyli haftowanym kubraku (płaszczu) noszonym odświętnie na serbskiej prowincji. Anja i Sasha jako dyrektorzy kreatywnie nie zaszaleli jednak zbytnio z kolorem i wzorem, ograniczając projekty do minimalistycznej szarości i beżu. Całość to ręczna, zapewne żmudna (około trzech tygodni!) praca krawcowych z Belgradu, więc i koszt takiego płaszcza przekracza dwa tysiące dolarów. Dobry, ale drogi pomysł na wskrzeszenie rękodzieła. Co sądzicie?