MODA

Aneta Pająk i nowe pokolenie modelek dla Topshop

12.11.2015 Redakcja Fashion Magazine

Aneta Pająk i nowe pokolenie modelek dla Topshop

Ostatnie kilka sezonów pokazało, że „stara gwardia” powinna powoli szykować miejsce dla nowego, młodszego pokolenia modelek. 18 i 19-latki szturmem podbijają świat mody i, jak pokazuje przykład chociażby Malaiki Firth czy Imaan Hammam, ich kariery w żadnym wypadku nie kończą się na jednym sezonie. Wiele osób ich fenomen tłumaczy także faktem, że w przeciwieństwie do nierzadko zdystansowanych, „zimnych” i posągowych ikon poprzednich lat, nowe pokolenie gwiazd modelingu jest przede wszystkim zróżnicowane (pod względem rasy, figury, typu urody) oraz znacznie bardziej otwarte i przystępne, dzięki niezwykle sprawnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych.

Topshop, który znany jest z angażowania do swoich kampanii największych gwiazd modelingu (wystarczy wspomnieć chociażby Carę Delevingne, Kate Moss czy Gigi Hadid), do najnowszej, świątecznej sesji wizerunkowej postanowił zwerbować osiem, najgorętszych nazwisk młodego pokolenia modelek. Brytyjska sieciówka postanowiła wyróżnić m.in. ulubienicę Anny Wintour i gwiazdę kampanii Givenchy – Imaan Hammam, młodszą siostrę Gigi Hadid – Bellę oraz Polkę – Anetę Pająk z Mango Models, która tylko w zeszłym sezonie przeszła w 30 pokazach, a w swojej karierze pojawiła się już w kampaniach Gucci, Dior i Adidas.

Młode modelki prezentują iście imprezowe stylizacje. Topshop na sezon świąteczno-karnałowy proponuje mnóstwo błysku, frędzli i koronek, które zestawiać będziemy z seksownymi sandałami na słupku i wyrazistą biżuterią.