Fotografka Harley Weir uchwyciła na zdjęciach subtelność i sensualność Amber Valetty, która idealnie prezentuje się jako nowa twarz kampanii. O jej spójności przesądza też fakt, że modelka i aktorka prywatnie jest aktywistką, która działa na rzecz ochrony środowiska oraz udziela się w akcjach na rzecz osób uzależnionych. W kampanii Stelli McCartney pozuje w miękkich swetrach w włochatymi wstawkami, bufiastych marynarkach, pikowanych kurtkach oraz oversize’owych tunikach. Uwagę zwracają także dodatki – buty na stożkowym obcasie oraz nowe odsłony torebek.
Kampania opatrzona jest hasami „No leathers feather or fur”, „Veg out” and „Meat free”, które zostały naniesione na fotografie artystki, która popularność zdobyła pracując dla magazynów „Dazed”, „Pop” oraz „Another Man”. Nowa sesja wizerunkowa brytyjskiej marki jest także efektem kolaboracji z amerykańskim artystą pochodzącym z Los Angeles – Edem Ruscha. Prywatnie jest on przyjacielem samej McCartney, a przede wszystkim jednym z najbardziej rozpoznawanych artystów XX wieku. Specjalizuje się w pop arcie oraz grafice, a do wykonania swoich prac bardzo często używa krwi, prochu oraz… płynów na niestrawność.
Bardzo podoba nam się ostateczny efekt i nie ukrywamy, że chcielibyśmy częściej oglądać tak dopracowane wizualnie kampanie.