FASHION AT HOME, STYL ŻYCIA
AlmiDecor otwiera swój pierwszy showroom w Warszawie
03.11.2018 Wojciech Szczot
Dotychczas jedynym punktem sprzedaży produktów znajdujących się w zasobach AlmiDecor był sklep internetowy. Nowoczesna platforma sprzedaży oferuje produkty do wyposażenia wnętrz o wyjątkowym dizajnie, uznanych marek i projektantów. Showroom, który będzie pierwszym stacjonarnym sklepem od momentu uruchomiania online ma być miejscem spotkań, wystaw i dyskusji na tematy związane ze współczesnym dizajnem i architekturą wnętrz. To nie jedyne zmiany w AlmiDecor. Dyrektorem Artystycznym marki została Dorota Koziara, słynna na świecie polska projektantka, która od lat współpracuje z uznanymi, światowymi markami, m.in. z guru współczesnego designu Alessandro Mendinim i Atelier Mendini w Mediolanie, projektuje między innymi dla takich marek jak Christian Dior, Alessi, Swatch, Comforty, Noti i Tubądzin.
"Atmosfera wnętrz, w których przebywamy wpływa na nasze samopoczucie, budzi w nas emocje. Chcemy proponować klientom szeroką ofertę produktów, dzięki którym każdy będzie mógł według własnego gustu zbudować swoje niepowtarzalne, empatyczne wnętrza. Stawiamy na współczesny design, nie bojąc się łączyć go z dobrą klasyką. Tak tworzone wnętrza budują przyjazną, indywidualną atmosferę, gdzie historia łączy się ze współczesną kreatywnością i innowacyjnością. W dziedzinach współczesnego designu współpracujemy z przodującymi w świecie markami. W nowym AlmiDecor kładziemy również duży nacisk na tworzenie kolekcji pod marką własną" – opowiada Koziara.
W ofercie znajdą się produkty pod własną marką oraz przodujących na świecie marek, otwierających nowe kierunki we współczesnym projektowaniu, wśród nich m.in. włoska marka Alessi z produktami projektu światowych sław, takich jak Alessandro Mendini, Philippe Starck, bracia Bouroullec, Ettore Sottsass, Marcel Wanders, portugalska marka Vista Alegre czy Christian Lacroix. Nowe AlmiDecor stawia również na rodzime, dobre marki – Profim, Swarzędz Home i inne, wchodząc z nimi w układy partnerskie. Showroom zostanie otwarty w formule omnichannel, łączącej sprzedaż tradycyjną z internetową. Klienci będą mogli na miejscu skorzystać z porad projektanta i stylisty, a następnie złożyć zamówienie i dokonać płatności za pomocą urządzenia mobilnego, znajdującego się w showroomie. Będą mogli także zamówić produkty z niektórych kategorii szyte na miarę, np. zasłony w wybranej tkaninie.