Tłumy podczas „sample sales”, wyprzedana błyskawicznie kolekcja dla H&M, fani, którzy z namaszczeniem traktują wszystko, co wyjdzie spod jego ręki i z niecierpliwością czekają na to, co pokaże dalej. Alexander Wang już dawno zasłużył sobie na miano „cudownego dziecka” świata mody. Teraz fani amerykańskiego projektanta mają kolejny powód do radości. Z okazji dziesięciolecia marki do sprzedaży powróci bowiem dziesięć kultowych projektów, które zostaną wybrane na podstawie głosowania fanów.
Marka ogłosiła w czwartek na Instagramie, że wybrała 25 projektów, spośród których fani za pomocą głosowania wybiorą dziesięć tych, które pojawią się ostatecznie w sprzedaży. Aby oddać głos wystarczy wejść na oficjalną stronę alexanderwang.com albo wrzucić na Instagrama lub Twittera zdjęcie projektu, na który czekamy i oznaczyć go hasztagiem #WANG10. Limitowana kapsułowa kolekcja pojawi się w sprzedaży we wrześniu i dostępna będzie wyłącznie w butikach Alexandra Wanga oraz na oficjalnej stronie internetowej marki.