MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Alexander Wang odchodzi ze stanowiska dyrektora generalnego swojej marki
03.10.2017 Michalina Murawska
Wszystko wskazuje na to, że kierowanie autorską marką zarówno od kreatywnej, jak i biznesowej strony trochę przerosło Alexandra Wanga, który na stanowisku dyrektora generalnego „wytrzymał” zaledwie 16 miesięcy (objął je po tym, jak odszedł z Balenciagi). Jak podaje portal Business of Fashion, amerykański projektant i laureat nagrody CFDA postanowił zrezygnować z pełnienia dotychczasowej funkcji i w pełni skupić się na wypełnianiu obowiązków dyrektora kreatywnego. Na stanowisku dyrektora generalnego zastąpi go Lisa Gersh – była prezes zarządu marki Goop, należącej do Gwyneth Paltrow.
Rezygnacja Wanga nie oznacza jednak w żadnym stopniu pozbawienia go biznesowej decyzyjności. Założyciel marki nadal pozostanie członkiem zarządu, do którego dołączyli także Tom Florio (poprzednio związany z wydawnictwem Conde Nast) i Jonathan Miller – były prezes wykonawczy dostawcy internetu AOL oraz nieistniejącego już konglomeratu Ruperta Murdocha, News Corp.