Twarzami kampanii zostali projektantka biżuterii Marissa Seraphin, modelka i studentka sztuki – Susannah Liguori, aktorka i uczestniczka programu HBO – Laura Harrier, modelka z Londynu – Kelsey Soles. Wśród panów pojawili się nowojorski bloger modowy – Silviu Tolu, model – Harry Uzoka oraz artysta Keisuke Asano. Zostali oni wybrani poprzez swój niepowtarzalny styl.
Koncepcja globalnej kampanii opiera się na duetach zdjęć zestawionych ze sobą kolorystycznie i tematycznie. Na jednym ze zdjęć znalazły się portrety Matteo Montanatiego, a na drugim akcesoria Aldo. Zdjęcia korespondują ze sobą także poprzez połączenie przedmiotów. Zatytułowana jest „Inspiration is everywhere”, zachęcając do bawienia się własnym stylem, zgodnie z tym, co każdemu gra w duszy.
„Naszym celem jest komunikowanie się z odbiorcami marki w autentyczny, naturalny sposób” – powiedział Erwin Hinteregger, Dyrektor Marketingu ALDO. „Poprzez tę kampanię – mamy nadzieję zainspirować naszych fanów z całego świata i dać wyraz uznania dla ich indywidualnego stylu”. Zobaczcie kolorowe zdjęcia marki Aldo oraz ich bohaterów.