KULTURA

Akcja "Klif łączy pokolenia": Warszawska galeria obchodzi 20. urodziny

20.05.2019Fashion Post

Akcja
Fot. https://www.instagram.com/uniatowski/

W tym roku Galeria Klif w Warszawie obchodzi 20. urodziny i wprowadza szereg aktywności dla odwiedzających pod hasłem „Klif łączy pokolenia”. W ramach wyjątkowego jubileuszu planowane są liczne konkursy i atrakcje tematyczne, cykliczne warsztaty o tematyce fashion i beauty oraz metamorfozy pod okiem przedstawicieli świata mody i wizażu. W projekt zostali zaangażowani znani influencerzy – Magdalena Pieczonka i Grzegorz Bloch. Wspólne świętowanie oraz otwarcie roku jubileuszowego zwieńczy wyjątkowy koncert Sławka Uniatowskiego oraz Noc Zakupów pełna atrakcyjnych ofert specjalnych.

Klif łączy pokolenia: 20. jubileusz warszawskiego domu mody

Warszawski Klif otwarty został w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i przez 20 lat istnienia nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera oraz wielokrotnie nagradzanego kreatora trendów fashion i lifestyle. Od lat marka dynamicznie rozwija się zarówno pod kątem rekomercjalizacji oferty najemców, jak również zewnętrznej modernizacji, dzięki której w 2012 roku budynek zyskał nowoczesny oraz wyjątkowy kształt nawiązujący w formie do struktury diamentu. Podążając za potrzebami i oczekiwaniami swoich Klientów oraz rozwojem rynku centrów handlowych, marka stawia także na nową strategię w ramach, której otwiera się na przedstawicieli różnych pokoleń – ich pasje, wartości, idee i relacje – budując otwarty dialog i łącząc ich w jednym miejscu. Dzięki temu tworzy wspólną przestrzeń, w której na równi z modą stawia się człowieka, a każda wizyta zapewnia nie tylko materialne przeżycia.

- Głównym założeniem twórców Galerii Klif w Warszawie było zbudowanie pierwszego w stolicy, wyjątkowego centrum handlowego, silnie zakorzenionego w modzie. Od tego czasu niezmiennie poszerzamy nasze portfolio o nowe, unikatowe marki, również te z sektora semi-premium, docierając z ofertą do młodszych Klientów. W ten sposób udało nam się stworzyć przyjazną przestrzeń, dostępną dla każdego, otwartą na potrzeby oraz gusta wszystkich odwiedzających nas osób, a przy tym wyraźnie wyróżniającą się na tle innych obiektów handlowych. – mówi Edyta Stelmach, Associate Director, Asset Management AEW Europe.

Klif otwarty na nowe doświadczenia

Z okazji wyjątkowego jubileuszu, maj w warszawskiej Galerii Klif upłynie pod hasłem „Klif łączy pokolenia”. Od 20 maja do 16 czerwca zaplanowany jest wyjątkowy konkurs „Złap metamorfozę z Klifem”, nawiązujący do zmiany, jaką przeszli wraz z Galerią Klif jej klienci w trakcie ostatnich dwóch dekad. Punktem kulminacyjnym aktywności majowych będzie szereg jubileuszowych atrakcji i licznych konkursów, podczas których odwiedzający będą mieli okazję wybrać się w sentymentalną podróż przez minione dwie dekady. 25 maja odbędzie się otwarcie strefy Glam i Fashion Studio, w której najbardziej aktywni uczestnicy zostaną zaproszeni do wspólnych aktywności/warsztatów przeprowadzonych pod czujnym okiem stylisty gwiazd Grzegorza Blocha oraz najpopularniejszej wizażystki Magdaleny Pieczonki. Wyjątkowy jubileusz Galerii Klif uświetni koncert wokalisty i autora tekstów Sławka Uniatowskiego. Podczas recitalu Klif łączy pokolenia zaprezentuje piosenki z repertuaru Zbigniewa Wodeckiego, którego muzyka od lat łączy zarówno starsze jak i młodsze pokolenie Klientów.

- Cieszymy się ze wspólnego świętowania 20. jubileuszu Galerii Klif w Warszawie wraz z Klientami. Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy szereg atrakcji, które z pewnością umilą czas odwiedzających naszą Galerię i będą idealną okazją do skorzystania z porad profesjonalnego stylisty i wizażystki oraz podjęcia się metamorfozy. Zapraszamy także do spędzenia wyjątkowego wieczoru przy znanych i od lat cenionych piosenkach Zbigniewa Wodeckiego w wykonaniu Sławka Uniatowskiego. Otwarcie roku jubileuszowego oraz realizacja wyjątkowych aktywności tematycznych w warszawskim Klifie dowodzi, że mimo upływu lat dynamicznie się rozwijamy i niezmiennie utrzymujemy silną pozycję na rynku, także jako partner biznesowy – mówi Sylwia Wiszowata Łazarz, Associate Director, Poland Asset Services EMEA.

Nowa marka w galerii Klif

W najbliższym czasie do grona najemców Galerii Klif w Warszawie dołączy unikalny w skali Europy koncept technologiczny marki LG. Będzie to pierwszy w Polsce oraz Europie brand store, który poszerzy ofertę unikalnych marek dostępnych w galerii Klif, nawiązując tym samym do przyjętej w ostatnim roku strategii „Klif otwarty na…”. W tym wypadku do technologii, które są integralną częścią życia każdego ze współczesnych konsumentów. Galeria Klif łącząc unikalne marki, modę oraz biznes, staje się wyjątkową enklawą, której przestrzeń otwarta jest nie tylko na nowe doświadczenia, ale i technologię. Realizowana strategia marketingowa jak i leasingowa, pozwalają kreować przestrzeń wypełniającą potrzeby odwiedzających ją Klientów.  

Czytaj dalej