Wiek to tylko liczba – przekonuje nas Łukasz Jemioł w najnowszej kampanii promującej kolekcję na jesień-zimę 2019/2020. Projektant zachęca więc kobiety, by porzuciły wszelki strach przed liczbami i skupiły się na wolności w wyrażaniu siebie – poprzez ubrania, które nie muszą wcale definiować i ograniczać.
"Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20.
Ostatnie Tygodnie Mody udowadniają, że porzucamy powoli motywy z lat 90. na rzecz dwóch wcześniejszych dekad. Z lat 70. wyciągamy wszelkie elementy a la hippie, vintage, a także całą paletę kolorystyczną. Widać to także w nowej kolekcji Łukasza Jemioła. Projektant już od dawna romansuje z minimalistycznymi formami, inspiruje się vintage i stawia na beże, ale w propozycjach na jesień-zimę 2019/2020 widzimy te wpływy w pełnym świetle. Nowe projekty cechuje elegancja i romantyzm. Dostajemy też hippie w nowoczesnym wydaniu. Spójrzcie tylko na wiązane koszule czy dzianinowe swetry – eteryczny look uzyskują dzięki połączeniom, np. z białym jeansom (a la 70s) czy krótką marynarką. Łukasz proponuje na jesień typową dla tego sezonu paletę barw: beże, ecru, camel, biel i nieśmiertelną czerń. Dla poszukujących wzorów projektant przygotował płaszcz z motywem pantery.
Kasia Struss gwiazdą kampanii "Age is just a number" Łukasza Jemioła
Postarano się, aby i zdjęcia kipiały stylem hippie lat 70. i eterycznością całej dekady. Gwiazdą kampanii została Kasia Struss, robiąca zawrotną karierę we włoskim kinie. Same zdjęcia są dziełem Marcina Kempskiego. Zdolnemu forografowi udało się sprawić, że uroda Kasi nadaje lekkości mocnym stylizacjom. Kępski zachował zdjęcia w spokojnej, stonowanej palecie barw łącząc je z czarno-bielą. Jak czytamy w informacji prasowej "Nowa kampania to ukłon w stronę wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. Projektant zachęca w niej kobiety, aby porzuciły pojęcie liczb, a zamiast tego skupiły się na swojej percepcji – to ona określa kim jesteśmy i jak się czujemy". W nowej kolekcji Łukasza Jemioła dostajemy więc możliwość wyboru – możemy się ubierać w co tylko chcemy, bez względu na wiek, pochodzenie czy pozycję zawodową. To moda dla wszystkich.
Kolekcję uzupełniły buty marki Baldowski.