MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Agata Buzek gwiazdą kampanii Nenukko wiosna-lato 2017
28.03.2017 Justyna Majka
Świat mody przyzwyczaił nas do tego, że wiosenno-letnie kampanie są jasne i kolorowe, jednak Nenukko unika takich schematów. To jedna z bardziej tajemniczych marek w Polsce, ponieważ jej projektantki nie przepadają za eksponowaniem własnego wizerunku. Co więcej, Nenukko lubi zaskakiwać. W tym sezonie, na przekór pozostałym markom, prezentuje sesję wizerunkową, której dominującym elementem jest czerń. Co więcej, tworzy wizualną historię, tematycznie łącząc obecną kampanię z tą z poprzedniego sezonu. Jeszcze dobrze pamietamy, że na jesień-zimę 2016 Nenukko poruszyło kwestię ochrony zasobów przyrody, które są nieustannie niszczone i eksploatowane. Wizja, którą polska marka wtedy zaprezentowała była niezwykle ponura, ale na wiosnę-lato 2017 Nenukko idzie w bardziej pozytywnym kierunku, oferując cichą nadzieję na poprawę sytuacji oraz odzyskanie przez człowieka pierwotnej więzi z naturą.
Na fotografiach autorstwa Przemysława Dzienisa możemy zobaczyć spowitą w niepokojącym mroku Agatę Buzek. Aktorka sama bardzo często angażuje się w różnego rodzaju akcje społeczne działające na rzecz ochrony praw człowieka oraz zwierząt, dlatego idealnie odzwierciedla to, co Nenukko chce przekazać w swojej kampanii. A same projekty to, podobnie jak w poprzednich sezonach, plejada geometrycznych rozwiązań oraz zabawa z formą. Znajdziemy tu między innymi dopasowane płaszcze, luźne topy oraz sukienki typu slip dress idealne na nadchodzące cieplejsze miesiące. Sylwetki, w których pozuje Agata są bardzo charakterystyczne dla Nenukko. Dominują kolory takie jak czernie, szarości oraz ziemiste zielenie. Lubimy!
Przeczytajcie także: