MODA

Adidas i Marimekko piątka kolekcja inspirowana optymizmem

15.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Adidas i Marimekko piątka kolekcja inspirowana optymizmem
Po niedawnym ogłoszeniu nominacji Jenny Ortegi na nową globalną ambasadorkę, a także po uruchomieniu sub-wytwórni Sportswear, adidas zaprezentował właśnie swoją najnowszą kampanię „All That You Are”, w której biorze udział południowoafrykańska aktorka Ama Qamata i artystka Dee Koala.

Nowo wprowadzona kategoria adidas Sportswear zapewnia równowagę między liniami Performance i Originals. Zaprojektowana z myślą o komforcie i stylu, oferuje szereg specjalnie zaprojektowanych ubrań i obuwia, wykorzystujących technologię opartą na wydajności. 
 
Towarzysząca jej globalna kampania „All That You Are” jest orędownikiem nowej generacji twórców, którzy wstrząsają sceną. Dotykając różnych multidyscyplinarnych artystów i gwiazd sportu z całego świata, kampania ma na celu zwrócenie uwagi na ich wszechstronny styl życia, a także na wyrażanie siebie.

 „Wszystko, czym jesteś jest przypomnieniem, że wszyscy mamy możliwość wykorzystania wielkości, kiedy znajdujemy pocieszenie w tym, kim jesteśmy”, mówi Quamata. 
 
Dla Dee pisanie piosenek i występy są kluczowymi aspektami jej procesu twórczego. Niezależnie od tego, czy poświęca czas na siedzenie i pisanie, czy szukanie inspiracji do nagrywania, połączenie wygody i stylu nowej kolekcji doskonale odpowiada jej potrzebom. „Jako performer zawsze szukam ubrań, które pozwolą mi w pełni wykorzystać swój potencjał na scenie i poza nią”, mówi Dee. 

Podczas gdy Ama wybiera klasyczny dres Tiro oraz jedwabną dżersejową górę, Dee nosi żakardową koszulkę z długimi rękawami i podąża za fioletowym motywem, uzupełniając swój strój spodniami dresowymi Tiro Suit Up w swoim stylu. Obie mają na sobie tenisówki AVRYN, ponieważ nowy krój można bez wysiłku łączyć z każdym strojem.

Pełen asortyment adidas Sportswear jest już dostępny do zakupu na całym świecie na stronie internetowej i w sklepach marki.