MODA
Adidas „club originals” celebruje świat kreatywności w nowej kampanii reklamowej
11.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
adidas Originals świętuje kreatywne połączenia stylu, muzyki, sztuki i nie tylko dzięki nowej kampanii „Club Originals”.
Oprócz celebracji tych dziedzin, kampania reklamowa rzuca szczególne światło na wschodzące talenty, które dodają światu swoje unikalne doświadczenia. Kampanią kierują twórcy, tacy jak mieszkający w Londynie amerykański artysta Ashnikko, artysta indie rockowy Bakaar oraz prezenter Rinse FM i DJ Jyoty. Dzięki włączeniu różnych postaci kampania ma na celu pomóc w rozwoju następnego pokolenia talentów.
Aby zrealizować ten pomysł i kampanię, adidas Originals organizuje szereg pop-upów, kreatywnych partnerstw i imprez w Londynie, Paryżu, Berlinie, Madrycie i Mediolanie. Dodatkowo, w czwartek, 20 kwietnia, kampania ma zostać aktywowana w londyńskiej Saatchi Gallery we współpracy z GUAP Magazine. Wydarzenie obejmie set DJ Jyoty’ego, występy muzyczne, zdobienia paznokci, warsztaty upcyclingu i nie tylko.
Zajrzyj na stronę internetową adidas, aby uzyskać więcej informacji o Club Originals.