Calvin Klein zapowiedział pierwszy taki pokaz na luty 2017 roku, podczas nowojorskiego tygodnia mody. Raf Simons, nowy dyrektor kreatywny marki, zaprezentuje stroje damskie i męskie podczas jednego wydarzenia. Wtedy też zobaczymy jego nową wizję marki oraz akcesoria. Miejsce pokazu jeszcze nie zostało potwierdzone. Wiemy natomiast, że tydzień mody startuje już 9. lutego.
Backstage Calvin Klein jesień-zima 2016
Na takie same kroki zdecydowała się marka Bottega Veneta. Projektujący dla niej Tomas Maier, pokaże sylwetki damskie i męskie podczas tygodnia mody w Mediolanie. Decyzja ta jest naturalną konsekwencją polityki koncernu Kering, który z powodzeniem przetestował taką strategię na marce Gucci. Zbiega się to w czasie z obchodami 50. rocznicy istnienia marki, która być może wymaga odświeżenia i tchnięcia w niej nowej energii.
Backstage Bottega Veneta jesień-zima 2016
Informacja ta jest dowodem na to, że marki luksusowe szukają oszczędności oraz formuły na pogodzenie potrzeb kobiet i mężczyzn. Tak jak coraz bardziej zanika sezonowość, tak samo klienci są coraz mniej zainteresowani płcią odzieży. Dla nas taki zabieg oznacza też, że przyszły sezon zapowiada się naprawdę ekscytująco. Już teraz nie możemy się go doczekać!