MODA

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

23.11.2016 Paulina Kosim

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Marka Porte Privé skierowana jest dla kobiet, które poszukują elegancji z uwzględnieniem najnowszych trendów. Joanna Urbanowski, założycielka i projektantka marki, chwali się dopracowanym wzornictwem, konstrukcją oraz wysokiej jakości tkaninami. Porte Privé chce wcielać do swoich kolekcji najnowsze trendy, ale najbardziej stawia nacisk na świadome podejście do mody i kompletowania garderoby.

Dowiedzieliśmy się, że projektantka inspiruje się nowoczesną architekturą, współczesnym malarstwem oraz rzeźbą. Wychodzi przy tym z założenia, że mniej znaczy więcej. Bardzo lubi styl współczesnych paryżanek, które nigdy nie kupują pod wpływem impulsu, a ponad chwilowe zachwyty przekładają wygodę oraz ponadczasową kobiecość.

Dzięki takiemu podejściu, Porte Privé, ma ambicje, aby stać się marką, która sprawdzi się w wielu sytuacjach i będzie stosowana na dzień oraz na wieczór. W kolekcji znalazły się klasyczne spodnie, sukienki i spódnice. Klientki mogą także liczyć na zakup płaszczy, damskich garniturów oraz skórzanych kurtek. Co więcej, najbardziej wymagające klientki mogą skorzystać z usług szycia na miarę oraz indywidualnych zamówień. Kolorystyka opiera się na czerni, bieli, szarości, granacie oraz akcentach czerwieni. Ceny kolekcji Porte Privé wahają się od 400 do 4500 zł.