MODA

Nowa kampania Natalii Jaroszewskiej

02.09.2016 Redakcja Fashion Magazine

Nowa kampania Natalii Jaroszewskiej

Premiera nowej kolekcji Natalii odbyła się podczas Athens Xclusive Designers Week, gdzie swoje pokazy miały takie marki jak Escada, Cacharel czy Vivienne Westwood. Ponadto, Jaroszewska pokazała swoje projekty w Belgii, w Warszawie oraz na Cyprze, gdzie mieszka na co dzień.  Nowa kolekcja została podzielona na dwie inspirowane latami 70. części,  a jej głównym elementem zostały sukienki maxi oraz spódnice o długości 3/4. Linia „Black Bohemian” została utrzymana w czerni, podkreślając kobiecą sylwetkę. Z kolei druga część kolekcji, czyli „Love patchwork”, to połączenia wzorzystych materiałów w ciepłych odcieniach oraz retro fasonach.

Kampania została utrzymana w czarno-białych odcieniach, a projektantka po raz kolejny postawiła na charakterystyczny dla niej styl bohemy. Zobaczcie zdjęcia w naszej galerii.