Nike wielokrotnie wspierał już różne uciskane grupy – środowiska LGBTQ, propagował siłę i niezależność kobiet czy pokazywał ludzi o pełniejszych kształtach. Teraz przyszedł czas na kolejny krok. Marka zaprosiła do współpracy Chrisa Mosiera, popularnego w Stanach Zjednoczonych transpłciowego atletę. Mosier zaczynał swoją karierę w ciele kobiety, by w 2010 roku zdecydować się na korekcję płci. W 2015 roku dostał się jako pierwsza w historii osoba transpłciowa do męskiej reprezentacji olimpijskiej USA, a teraz przyszedł czas na współpracę z Nike.
„Wszystko, co działo się w moim życiu przez ostatnie pięć, sześć lat, to definicja hasła 'Just Do It’. Teraz chcę pokazać innym, że warto pozostać sobą i spełniać swoje marzenia” – napisał Chris w specjalnym oświadczeniu towarzyszącym premierze reklamy.
Nike po raz kolejny udowadnia, że nie ma dla niego tematów tabu i łamie kolejne stereotypy. Lubimy to!