brak kategorii

5 pytań do… OUTFIT FORMAT

22.07.2016 Redakcja Fashion Magazine

5 pytań do… OUTFIT FORMAT

Dlaczego marka Outfit Format  zdecydowała się pojechać wraz z HUSH Warsaw na targi The Gallery do Düsseldorfu?
Od kilku sezonów doskonale układa się nam współpraca z HUSH Warsaw w zakresie m.in. uczestnictwa w targach. Dziewczyny to profesjonalistki i świetne organizatorki. Uczestnictwo w branżowych targach międzynarodowych jest podstawowym elementem założeń biznesowych naszej marki, mamy już również  doświadczenia w tym obszarze. Wierzymy, że połączenie tych elementów może przynieść naszej marce nowe interesujące kontakty biznesowe w Dusseldorfie.

Czy marka postrzega Niemcy jako atrakcyjny rynek? A może stanowi on punkt wyjścia do planów o szerszej ekspansji zagranicznej?
I jedno i drugie. Ubrania marki mają bardzo dobry odbiór na rynku niemieckim. Wiemy to z targów B2B oraz B2C na jakie tam jeździmy od roku. Jesteśmy również obecni w kilku butikach multibrandowych w Berlinie i Kolonii. Rynki docelowe, na które kierujemy uwagę to oprócz Niemiec Skandynawia, Szwajcaria, Austria, Francja i Wyspy Brytyjskie. W dalszych planach Hiszpania i Portugalia.

Tak jak pozostałe marki, które zaprezentują swoją ofertę podczas targów, OF pokaże kolekcję na przyszłą wiosnę i lato. Czego możemy się po niej spodziewać?
Jak zawsze w kolekcji pojawia się czerń i biel, będą tez kontrasty i tu mamy na myśli nie tylko kolorystykę kolekcji. Romantyczny i kobiecy detal spotka się z geometrycznymi i nowoczesnymi formami. Także w obrębie i tej kolekcji będzie można stworzyć wiele ciekawych zestawów na rożne okazje.

W jakich kilku słowach można opisać odbiorcę marki i jego styl?
Odbiorca naszej marki to kobieta, która nie chce wyglądać na „przestrojoną” lub „przebraną”, chce komunikować własny, bezpretensjonalny styl. Jednocześnie ma świadomość obowiązujących trendów, ceni unikalny detal oraz wysoką jakość.

Stawiacie przede wszystkim na efektowny minimalizm i pewną kapsułowość garderoby budowanej na ubraniach z metką OF. Dlaczego akurat taki kierunek? Podejście to wynika z czystego pragmatyzmu, czy może kryje się za nim inna idea?
Tutaj również obie tezy są prawdziwe. Kierujemy uwagę na prostotę oraz spójność elementów kolekcji, które faktycznie można łatwo zestawiać między sobą oraz z innymi ubraniami. Na bazie doświadczeń własnych oraz innych kobiet uważamy, że to kluczowe aby efektywnie i jednocześnie efektownie zarządzać własnym wizerunkiem. Tak aby przy każdej okazji świetnie wyglądać nie inwestując w to mnóstwa czasu i pieniędzy. Idea naszej marki kryjąca się za tym podejściem, wyraża się w haśle minimalizmu „mniej znaczy więcej”. Pamiętamy jednak zawsze, że „prostota to przeciwieństwo łatwizny”. Tym ideom hołduje nasza marka w swojej codziennej pracy.