To już kolejny rok, kiedy wybrane polskie marki, dzięki współpracy HUSH Warsaw i Instytutu Polskiego w Dusseldorfie, zaprezentują swoje kolekcje podczas targów The Gallery – prestiżowej imprezy zrzeszającej kupców z całego świata. Do Dusseldorfu pojedzie siedem polskich marek i projektantów, którzy pokażą kolekcje na sezon wiosna-lato 2017. Anna Pięta, koordynatorka projektu, nie ukrywa, że tym razem poprzeczka zawiśnie jeszcze wyżej – w zeszłym roku udział w targach zaowocował 17 kontraktami o wartości 45 tysięcy euro, teraz, zarówno współorganizatorzy, jak i sami projektanci mają plan osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.
Którzy z projektantów pojadą już 22. lipca do Dusseldorfu? Wśród wybranych marek znalazły się Cardio Bunny, Orska, Outfit Format, Rabarbar, Studio B3, Kędziorek i Mara Gibbucci. Wszystkie zaproszone do projektu marki to firmy przede wszystkim gotowe na ekspansję zagraniczną, które cechuje dobry produkt i możliwości realizowania większych zamówień. Dodatkowo, wyjazd do Dusseldorfu wiązać się będzie z udziałem w szkoleniach sprzedażowych organizowanych przez HUSH Warsaw. Ich celem będzie przygotowanie małych i średnich przedsiębiorstw do profesjonalnej sprzedaży i zawierania kontraktów.
Jak polskie marki poradzą sobie na targach? O tym przekonamy się już w dniach 22-25 lipca. Redakcja Fashion Post będzie na miejscu, spodziewajcie się więc szczegółowej relacji!