Selenę Gomez można było ostatnimi czasy dość często zauważyć zarówno w pierwszym rzędzie pokazów Louis Vuitton, jak i na prywatnym profilu dyrektora kreatywnego marki, Nicolasa Ghesquière. Projektant jakiś czas temu wrzucił nawet wspólne zdjęcie z backstage’u, można było więc domyślić się, że duet szykuje coś specjalnego. Tym „specjalnym projektem” było Series 5, czyli kampania Louis Vuitton na jesień-zimę 2016, która jest jednocześnie pierwszym poważnym modowym zleceniem w karierze Seleny.
Ghesquière już wcześniej przejawiał wyjątkową sympatię do gwiazd filmu i muzyki. W poprzednich odsłonach kampanii marki występowała jedna z jego muz, aktorka Alicia Vikander oraz Jennifer Conelly, z którą współpracował jeszcze za czasów kierowania Balenciagą. Selenie Gomez w najnowszej sesji wizerunkowej francuskiego domu mody towarzyszy cała plejada wschodzących gwiazd modelingu – między innymi Rianne Van Rompaey, Natalie Westling i Erika Lander.
Co sądzicie o nowej roli amerykańskiej wokalistki?