Nowa kolekcja H&M łączy dwie rzeczy: nowoczesną, funkcjonalną modę i zaangażowanie społeczne, którym marka szczyci się już od wielu lat. W kolekcji „For Ever Victory” zostało zawarte przesłanie mające przyświecać nam wszystkim: warto pozostać sobą, walczyć o swoją tożsamość, a wszystko w sportowym anturażu. Nie dziwi więc zaangażowanie do kampanii takich nazwisk, jak Caitlyn Jenner, złotej medalistki olimpijskiej w dziesięcioboju, która miała odwagę stanąć w obronie swojej tożsamości; Chelsea Werner, której zespół Downa nie zatrzymał w osiąganiu sukcesów gimnastycznych; Mike’a Cootsa, nadal serfującego, choć stracił nogę po tym, jak zaatakował go rekin, czy Namibii Flores, która musiała walczyć z uprzedzeniami, aby realizować marzenia w dziedzinie boksu.
Dodatkowo nowa kolekcja H&M ma wyróżniać się niezwykłą starannością i dbałością o funkcjonalność. W pracach nad nią mieli swój udział szwedzcy olimpijczycy, którzy oceniali ją pod kątem projektu, funkcjonalności i wygody. W roku 2016 szwedzcy sportowcy wystąpią na olimpiadzie i paraolimpiadzie w Rio de Janeiro w strojach H&M. Stroje H&M zobaczymy podczas ceremonii otwarcia, w czasie wręczania medali oraz w wybranych konkurencjach sportowych.
Kolekcja For Every Victory w kolorach czerni, szarości, pudrowego różu i złota składa się z ubrań podobnych pod względem technicznym i wizualnym do tych, które znalazły się w kolekcji dla olimpijczyków. Jej główne elementy to t-shirty, szorty do biegania i legginsy, a dla kobiet również sportowe biustonosze.
Szybkoschnące, oddychające materiały funkcjonalne, z których wykonano te ubrania są optymalne do osiągania sportowych sukcesów. Zastosowanie poliestru z recyklingu świadczy o tym, że odzież sportowa może być bardziej przyjazna dla środowiska. Kolekcja jest dowodem na to, że można połączyć modę i funkcjonalność.
Widać, że H&M stawia na społeczne zaangażowanie i autentyczność. A w połączeniu z szeroką dostępnością i umiarkowanymi cenami już możemy przewidzieć, że okaże się ona sukcesem.