MODA

Relacja z prezentacji kolekcji 3i jesień-zima 2016/2017

16.06.2016 Patryk Chilewicz

Relacja z prezentacji kolekcji 3i jesień-zima 2016/2017

Organizacja całego wydarzenia nie była podobna dla typowego dnia przeznaczonego dla prasy. Już sam wjazd szybką windą na 50. piętro budynku dostarczył gościom niespotykanych wrażeń. Panorama Warszawy była ukoronowaniem tej wyprawy. Wnętrza skrywały meble oraz dodatki wykonane z naturalnego drewna, kamienia i szlachetnych materiałów, które mają na celu stworzenie eleganckiej i przyjemnej przestrzeni mieszkalnej.

Jako goście mogliśmy liczyć na dokładne zapoznanie się z kolekcją oraz usłyszenie wszystkich ciekawostek związanych z jej powstaniem. Obuwie 3i charakteryzuje wysoka jakość – począwszy od doboru skór i sprzączek, aż po obcasy i poduszeczki wszyte w miejscu śródstopia. Zostały one wykonane z brazylijskich, włoskich, hiszpańskich i portugalskich skór. Projektanci marki przemycili najnowsze trendy, takie jak: frędzle, plecionki, wstawki z inną fakturą, klamerki oraz modny kształt obcasa. Każda z kobiet znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie – fanki ekstrawaganckich szpilek, botków oraz płaskich, klasycznych sztybletów będą zachwycone. Kolorystyka bazuje na ciepłych tonacjach – delikatnych beżach, wyrazistych brązach, bordo, a  także nieśmiertelnej czerni. Z pewnością buty te staną się przykuwającym dodatkiem damskich i męskich stylizacji.

Takie akcesoria będą przyciągać uwagę klientów żyjących w szybkim tempie. Są skierowane do osób, które lubią podkreślać swój styl oraz cenią wygodę. Zgodnie z tymi założeniami, marka zorganizowała sesję zdjęciową, której efekty mogliśmy podziwiać na ekranach ustawionych tuż nad kanapami. Kampania w obiektywie Asi Typek oddaje miejski charakter marki 3i. Prezentuje nowoczesną kobietę i mężczyznę, którzy dynamicznie przemieszczają się po ulicach Warszawy. Marka tym samym komunikuje, że swoją ofertę kieruje do ambitnych i pewnych siebie kobiet, które potrzebują dodatków do pracy oraz na mniej oficjalne wyjścia. Mężczyzna 3i poszukuje obuwia do garniturów, ale ceni także bardziej casualowe rozwiązania. Za stylizację odpowiadała Dominika Górniak, która postarała się, aby produkty 3i grały główną rolę, a stroje jedynie podkreśliły wyszukane wzornictwo. To nowe podejście marki otwiera jej kolejny etap rozwoju – od tej pory brand ma się kojarzyć z klasyka połączoną z nowoczesnością, która zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów. Miejski klimat zdjęć ma uwypuklać innowacyjne wzornictwo oraz doskonałą jakość.

W tle sesji przewijają się przeszklone biurowce, stylowe kamienice oraz zatłoczone ulice miasta. Asia Typek, jako specjalistka od światowego street style’u tchnęła w nią wielkomiejskiego ducha. W sesji wziął udział Georgios Karavas, który zdobywał doświadczenie w modelingu pracując dla największych domów mody, takich jak Hermes, Armani czy Tom Ford. Jego południowoeuropejski wygląd stanowi przeciwwagę dla delikatnej słowiańskiej urody Gosi Guzowskiej, dzięki czemu efekt jest bardzo wyrazisty. Za ich profesjonalny makijaż odpowiedzialna była firma Inglot, natomiast stylizacją fryzur zajęła się firma MUK Haircare Poland.

Marka 3i chce przede wszystkim wyróżnić się wysoką jakością i precyzyjnym wykończeniem. Oryginalne wzornictwo oraz przemycanie trendów są trafnych uzupełnieniem tych założeń. Akcesoria te to przede wszystkim klasa i elegancja z lekką ekstrawagancją, i w takich tez wnętrzach mieliśmy okazję zapoznać się z nimi. Kolekcja będzie dostępna w salonach stacjonarnych w Galerii Mokotów, Arkadii i Złotych Tarasach oraz sklepie internetowym 3i już na przełomie sierpnia i września bieżącego roku.