Zdobycie Oscara może dla aktorki oznaczać przepustkę do pierwszej ligi w Hollywood lub wręcz przeciwnie – dożywotnie granie w komediach romantycznych. Gwiazdy, które w ciągu ostatnich kilku lat zostały uhonorowane złotą statuetką wiedzą, że aby uniknąć „oscarowej klątwy”, muszą kuć żelazo, póki gorące. Jak? Na przykład występując w kampaniach! Zanim zaczniecie typować, która z nominowanych w tym roku aktorek najlepiej sprawdzi się jako twarz marki kosmetycznej, rzućcie okiem na nasze zestawienie urodowych kampanii z laureatkami Oscara w rolach głównych.
Cate Blanchett x Giorgio ArmaniZdobywczyni Oscarów za rolę drugoplanową w filmie „Aviator” w 2004 roku i pierwszoplanową w filmie „Blue Jasmine” w 2013 roku.
Catherine Zeta-Jones x Elizabeth ArdenZdobywczyni Oscara za rolę drugoplanową w filmie „Chicago” w 2002 roku.
Nicole Kidman x ChanelZdobywczyni Oscara za rolę pierwszoplanową w filmie „Godziny” w 2002 roku.
Charlize Theron x DiorZdobywczyni Oscara za rolę pierwszoplanową w filmie „Monster” w 2003 roku.
Rachel Weisz x L’Oréal ParisZdobywczyni Oscara za rolę drugoplanową w filmie „Wierny ogrodnik” w 2005 roku.
Hilary Swank x GuerlainZdobywczyni Oscarów za pierwszoplanowe role w filmach „Nie czas na łzy” (w 1999 roku) i „Za wszelką cenę” (w 2004 roku).