Album, który powstał w Mediolanie, dokumentuje zarówno męską, jak i damską kolekcję Pre-Fall 2016 włoskiego domu mody. Okładkę zawinięto w ozdobioną grafiką węża fioletową folię bąbelkową, która pokrywała także zaproszenia Gucci na pokaz jesień-zima 2016, z tyłu znajdziemy z kolei cytat samego dyrektora kreatywnego Gucci, Alessandro Michele. Album podzielono na trzy sekcje – zjawiskowo kolorowe zdjęcia i dwie serie klimatycznych, czarno białych ujęć.
Włoski dom mody, szczególnie pod kierownictwem Michele, przyzwyczaił nas do tego, że stawia na niezwykłe i niestandardowe rozwiązania. Na miejsce wykonywania kampanii wybiera nieoczywiste lokalizacje, rekrutuje modeli o nietypowej urodzie, można było się więc spodziewać, że publikacja sygnowana przez tę markę również będzie zachwycać swoją oryginalnością.
Książka dostępna jest jedynie w 1000 egzemplarzy, więc nie zwlekajcie! Dostępna będzie 12 czerwca w Dover Street Market w Londynie i 16 czerwca w muzeum Gucci we Florencji, a jeśli ostaną się jeszcze jakieś egzemplarze, znajdziecie je tutaj.