„Spirit of Travel” to specjalna kampania reklamowa Louis Vuitton, w której główną rolę odgrywają dodatki – torebki, kufry, okulary przeciwsłoneczne i wszystko to, z czego dom mody jest powszechnie znany. Od 2014 roku marka przenosi nas w odległe zakątki świata, oczywiście w towarzystwie topowych gwiazd. Wcześniej dzięki Louis Vuitton mogliśmy zobaczyć Afrykę Południową wraz z Karen Elson i Edie Campbell, z Julią Nobis, Liyą Kebede oraz Maartje Verhoef podziwialiśmy turkusowy odcień oceanu, a przewodniczkami po pustynnych bezdrożach Kaliforni były aktorki Michelle Williams i Alicia Vikander. Tym razem, Léa Seydoux pokazuje ranczo Cuadra San Cristóbal w Meksyku.
Seydoux pozuje na tle intensywnie różowo-fioletowych ścian stadniny, które idealnie kontrastują z czernią i granatem ubrań aktorki. Gwiazdami pierwszego planu są jednak akcesoria sygnowane przez Louis Vuitton, w tym najmodniejsze torebki sezonu – Capucines i City Steamer. Bardzo francuskiego i nonszalanckiego wyglądu Seydoux, dopełniają rozwiewane przez podmuchy wiatru włosy. Pieczę nad zdjęciami sprawował Patrick Demarchelier, który zajmuje się projektem „Spirit of Travel” od początku jego powstania.
Francuska aktorka w 2012 była twarzą linii torebek innego domu mody – Miu Miu. Kampania Louis Vuitton jednak znacznie bardziej przypadła nam do gustu.