A jak ATHLETIC CHIC, bo tym razem mamy coś specjalnego dla miłośniczek wycisku na siłowni, które nawet, gdy spalają kalorie pamiętają o stylu. Sport stał się bardzo ważną częścią mody, a kroje i kolory są podporządkowanie nie tylko wygodzie, ale i atrakcyjnej formie. Propozycje polskich marek sprawdzą się nie tylko na zajęciach z jogi, ale również odnajdą się w roli elementów funkcjonalnego, codziennego stroju. Cardio Bunny, Bran i Bodymaps czekają na was z nowymi kolekcjami.
B jak BOBO fashion, czyli niewymuszony styl mieszkanek światowych stolic mody. To nonszalancja w łączeniu pozornie niepasujących do siebie deseni, zabawa formą, ale także wierność klasykom i niepopadanie w przesadę. W czasach, gdy trendy zmieniają się jak w kalejdoskopie, polskie marki stawiają na kroje i nadruki, które nie znudzą się po jednym sezonie. Marki, które pomogą wam utrzymać się w stylu BOBO to Kaaskas, Kiss The frog, Le Petit Trou, Sans czy Nanko.
D jak dzieciaki, bo one zawsze mają swoje miejsce na HUSH Warsaw. Odkąd moda autorska mocno wzięła pod uwagę najmłodszych, marki mają coraz ciekawsze pomysły. Oferują tylko delikatne tkaniny, a ubrania wykonane są z dbałością o detale i zachowanie jak najbardziej dziecięcego charakteru. Na HUSHu zobaczycie wasze ukochane marki z najnowszymi kolekcjami: Nosweet, Zombie Dash, Loose Moose, Softones, Polly, Poudre Pour Baby, Katarzyna Sokół, Booso i Wisłaki.
E jak EDUKACJA, czyli marzenia się spełniają! Do tej pory HUSH nie miał aż tyle „ludzkich mocy” by wprowadzić edukacyjną część podczas targów. Ale szczęścia chodzą parami, dlatego na majowe wydarzenie postanowiłyśmy połączyć siły z czerwonymi ustami Fashion PR Talks. Przez cały targowy weekend wspólnie rozdajemy Wam wiedzę o modzie a wszystko to z pierwszej ręki od specjalistów z branży. Goście zaproszeni do udziału w forum to m.in.: Olka Osadzińska (ilustratorka), Justyna Duszyńska (Fashion Post), Grażyna Olbrych (VUMAG), Karolina Gadzimska (La Mania), Celestyna Lendo Zachariasz (Allegro), Ania Terej (Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw), Tobiasz Kujawa (Freestyle Voguing) czy Andrzej Tucholski (bloger).
H jak HELLO SPRING, co oznacza, że HUSH w tym roku odbywa się nieco wcześniej, bo już 7 i 8 maja. Wszystko po to, by nasi goście mieli możliwość kupienia wiosennych kolekcji zanim jeszcze na dobre rozkręci się słońce. Premierowo pokazujemy kolekcje na sezon SS 2016, obserwujemy aktualne trendy i wskazujemy, co z autorskiej półki po prostu musicie mieć. Kostiumy kąpielowe, bielizna, letnie sukienki, okulary, zegarki i wiele innych dodatków, które „robią różnicę”.
M jak mężczyźni, bo dla nich mamy sporo propozycji na sezon SS 2016. Szycie miarowe i ręcznie wykonane dodatki od Poszetki i Non’ Chalant, szeroki wybór kolorowych chinosów od Benevento, skarpetki Happy Socks i Kabak na bardzo różne okazje, Haratyk z nową kolekcją dla panów i perfekcyjnie wykonane buty Yanko.
Oczywiście dla wielbicieli nieco luźniejszego stylu też coś mamy – Evidence on Monday z najnowszą kolekcją wygodnych męskich oversize’ów, koszulki z organicznej bawełny od Colfair czy wygodne bluzy od Benlou i buty, które sadzą drzewa od Faguo. A także niezwykła premiera nie tylko dla panów, czyli nakrycia głowy od Paris+Hendzel Handcrafted Goods.
O jak organic concept store czyli przestrzeń, którą stworzą trzy marki: Bynamesakke, Anka Krystyniak i Phenome. Zabiorą was w podróż do świata pełnego miękkich tkanin, przyjemnych zapachów i szlachetnych kruszców. Tutaj będziecie mogli wypróbować najnowsze produkty, zobaczyć ich premierowe kolekcje i dowiedzieć się więcej o niespodziankach, jakie przygotowali dla fanów holistycznego stylu życia.
R jak rowerowe wycieczki, które w ciepłych miesiącach są absolutnym obowiązkiem każdego mieszczucha. Na HUSHu podpowiemy, jakie rowery są najmodniejsze w tym sezonie.
Tylko na Fashion Post będziecie mieli szansę wygrać to dwukołowe cudo marki Le Grand! Szczegóły konkursu niebawem. Gdzie chcecie pojechać na letnią wycieczkę?
T jak Transparent shopping collective, na który składają się dwie marki: Bałagan i Elementy. Oba brandy postanowiły wprowadzić na polski rynek zupełnie nowy koncept polegający na transparentności ceny produktów. Z metki dowiemy się ile kosztował materiał, produkcja i jaka jest marża na każdym z projektów. Obie marki będą z nami po raz kolejny, a popyt na ich torby, buty i ubrania jest tak duży, że warto przyjść wcześniej na targi by zdobyć coś, co już wcześniej wpadło wam w oko.
S jak selected brands for fashion heroes…to nasze hasło na rok 2016 a powstało jako podsumowanie dotychczasowych działań HUSHa.
Trudno inaczej określić marki, które są wzorami dla tych nowo powstających. Ich produkty są wysokiej jakości, a grono wielbicieli stale się poszerza. I to właśnie ci wielbiciele, czyli fashion heroes sprawili, że rynek autorskiej mody w Polsce rozwinął się tak znacząco. Dziękujemy markom i fanom mody, która pozwala się wyróżnić, mody która ma znaczenie i która jest im bliska, bo tworzona na rodzimym rynku.
Z jak zarejestruj się i już dziś oraz odbierz bilet na targi i wydarzenia towarzyszące: www.hushwarsaw.com
7 & 8 maja 2016/ Arkady Kubickiego/ Zamek Królewski w Warszawie.
sobota: 11- 19, niedziela: 11- 18