MODA, STYL ŻYCIA
Mokre sesje na lany poniedziałek – wybór redakcji
28.03.2016 Redakcja Fashion Magazine
Z Fashion Post lany poniedziałek nie może być nudny. Szczególnie jeśli będzie spędzony w doborowym towarzystwie supermodeli. Specjalnie dla was przygotowaliśmy wybór redakcji naszych ulubionych, najbardziej mokrych kampanii reklamowych z udziałem najprzystojniejszych facetów w branży mody, filmu i sportu. Panowie śmiało zrzucają ubrania i pokazują swoje nagie umięśnione ciała.
Patryk Chilewicz, Redaktor Działu Kultura wybiera Cristiano Ronaldo w kampanii Armani Underwear
Mimo że tabloidy rozpisują się o nim bardzo często, Ronaldo wciąż pozostaje zagadką. Gdy możemy więc zobaczyć go w samej bieliźnie, a dodatkowo oblać wodą, staje się jakby… bliższy. Kto wie, może w końcu uchyli rąbka swojego życia? Bo że lubi prężyć muskuły, to już widzimy! Kasia Pusz, Redaktor Działu Uroda wybiera Grega Nawrata w kampanii Carolina Herrera
Wybieram polskiego modela pochodzącego z Jastrzębiej Góry. Uważam, że zawsze należy doceniać sukcesy młodych ludzi za granicą. Greg ma bardzo subtelną urodę i magnetyzujące spojrzenie, zauważyły to już domy mody takie jak Prada i Gucci. Jestem pod wrażeniem. Anna Mioduszewska, Sales Manager wybiera Gui Fedrizzi w kampanii Guess
Brazylijski model jest jednym z moich ulubionych. W tej sesji podoba mi się idealnie błękitne morze i perspektywa nadchodzącego lata. Gui mógłby mi łapać ryby na sushi i podawać schłodzonego szampana . Michalina Murawska, Redaktor Prowadząca wybiera Jamie'ego Dornana w kampanii Calvin Klein
Staram się nie patrzeć na Jamiego Dornana jako na „pana Greya” z jednej z najbardziej koszmarnych produkcji wszechczasów. Dla mnie pozostaje wyłącznie jednym z najbardziej seksownych modeli, jakich kiedykolwiek można było zobaczyć w kampaniach Calvina Kleina, mój wybór jest więc w tym przypadku chyba oczywisty. Gorąco! Justyna Duszyńska, Współzałożycielka Fashion Post wybiera Josha Holloway'a w Davidoff Cool Water
To idealna sesja na mokry poniedziałek. Kampania Davidoff Cool Water to klasyka gatunku. Pamiętam Josha jeszcze z czasów, kiedy zaczynał karierę jako chłopak, który kradnie plecak w teledysku „Cryin” zespołu Aerosmith. Później został znanym aktorem serialowym. Marta Janek, Stażystka wybiera Michaela Phelpsa w kampanii Louis Vuitton
Michael Phelps jest moim ulubionym (i najprzystojniejszym!) pływakiem, a akcesoria Louis Vuitton są piękne i nie pogardziłabym taką torbą basenową.
Mimo że tabloidy rozpisują się o nim bardzo często, Ronaldo wciąż pozostaje zagadką. Gdy możemy więc zobaczyć go w samej bieliźnie, a dodatkowo oblać wodą, staje się jakby… bliższy. Kto wie, może w końcu uchyli rąbka swojego życia? Bo że lubi prężyć muskuły, to już widzimy! Kasia Pusz, Redaktor Działu Uroda wybiera Grega Nawrata w kampanii Carolina Herrera
Wybieram polskiego modela pochodzącego z Jastrzębiej Góry. Uważam, że zawsze należy doceniać sukcesy młodych ludzi za granicą. Greg ma bardzo subtelną urodę i magnetyzujące spojrzenie, zauważyły to już domy mody takie jak Prada i Gucci. Jestem pod wrażeniem. Anna Mioduszewska, Sales Manager wybiera Gui Fedrizzi w kampanii Guess
Brazylijski model jest jednym z moich ulubionych. W tej sesji podoba mi się idealnie błękitne morze i perspektywa nadchodzącego lata. Gui mógłby mi łapać ryby na sushi i podawać schłodzonego szampana . Michalina Murawska, Redaktor Prowadząca wybiera Jamie'ego Dornana w kampanii Calvin Klein
Staram się nie patrzeć na Jamiego Dornana jako na „pana Greya” z jednej z najbardziej koszmarnych produkcji wszechczasów. Dla mnie pozostaje wyłącznie jednym z najbardziej seksownych modeli, jakich kiedykolwiek można było zobaczyć w kampaniach Calvina Kleina, mój wybór jest więc w tym przypadku chyba oczywisty. Gorąco! Justyna Duszyńska, Współzałożycielka Fashion Post wybiera Josha Holloway'a w Davidoff Cool Water
To idealna sesja na mokry poniedziałek. Kampania Davidoff Cool Water to klasyka gatunku. Pamiętam Josha jeszcze z czasów, kiedy zaczynał karierę jako chłopak, który kradnie plecak w teledysku „Cryin” zespołu Aerosmith. Później został znanym aktorem serialowym. Marta Janek, Stażystka wybiera Michaela Phelpsa w kampanii Louis Vuitton
Michael Phelps jest moim ulubionym (i najprzystojniejszym!) pływakiem, a akcesoria Louis Vuitton są piękne i nie pogardziłabym taką torbą basenową.