MODA

Kampania Bizuu wiosna-lato 2016

23.02.2016 Justyna Majka

Kampania Bizuu wiosna-lato 2016

Bizuu doskonale wie, czego pragnie klientka marki. Od 5 lat stawiają na najwyższą jakość tkanin, które sprowadzają z Woch i Francji. Są to wełna, jedwab, żorżeta, organza, muślin, koronka i gipiura. W tym sezonie kolorystyka ubrań skupia się na bieli, różu, turkusie, pomarańczu i żółci. Pojawia się tu także szarość, granat, czerń oraz intensywny błękitny dżins. Sukienki dobrze podkreślają talię lub występują w wersji luźniejszego kroju boho. Inne maja bardziej pudełkową formę. W całej kolekcji romantyczny klimat przeplata się z mocną kobiecością. Bardzo podobają nam się miękkie pastelowe swetry, ażurowe czarne sukienki oraz frędzle. Naszej uwadze nie uciekły wykonane z pieczołowitością skórzane i tweedowe torebki na łańcuszku.

Stroje te świetnie prezentowały się na wybiegu. Mieliśmy okazję obserwować je podczas październikowego jubileuszowego pokazu. Jesteśmy też przekonani, że sprawdzą się w codziennych sytuacjach.

Zdjęcia do tej dziewczęcej kampanii wykonał Łukasz Pukowiec, który znany jest z sesji dla ukraińskiego „Vogue” oraz tajskiego „Harper’s Bazaar”. Przed jego obiektywem pozowały Klaudyna i Aleksandra z agencji Gaga Models. Se wystylizowała Sonia Włoszyńska z marki Bizuu. Makijaż wykonała Marta Gąska kosmetykami Oriflame, a włosy uczesał Łubiński-Kowalski współpracujący przy tej sesji z marką Sebastian Professional Polska.

Gratulujemy Bizuu i życzymy kolejnych tak udanych kolekcji.