Ujęcia Beckhama wykonali Marc Hom, duet Inez Van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, Nadav Kander, a także Vincent Peters. Hom i Peters uchwycili Davida w początkowym etapie jego kariery, kiedy jeszcze szukał swojego stylu. Pozostali fotografowie ukazali dojrzałego mężczyznę, który bardzo świadomie pozuje przed obiektywem.
David Beckham w kampanii Adidas z 2008 roku
“David Beckham jest prawdziwą gwiazdą, której blask nie słabnie, jest marką samą w sobie, a jego wizerunek publiczny często chwyta za serce” – tak o najsłynniejszym Brytyjczyku wypowiada się redaktor „GQ”, Dylan Jones. Dodał, że inspiracją do zaproszenia Beckhama do sesji była londyńska wystawa zdjęć i portretów poświęcona Davidowi, która zostanie otwarta 27 lutego. Jej zwieńczeniem będzie aukcja charytatywna, z której dochód zostanie przekazany na fundację sportowca, która wspiera UNICEF.
David to rzeczywiście świetnie prosperująca firma. Na stałe współpracuje ze szwedzkim koncernem odzieżowym H&M, jest także twarzą brytyjskiej marki Belstaff. Wielokrotnie reklamował bieliznę Armani, jego twarz często lądowała w kampaniach reklamowych Adidas. Obecnie wspiera także karierę swoich synów, którzy już postawili swoje pierwsze kroki w modelingu. Brooklyn wystąpił w kampanii Reserved, a Romeo w Burberry. Z córeczką Harper często zasiada w pierwszym rzędzie podczas pokazów mody. Eksperci powiadają, że „twarz” Brytyjczyka jest w stanie sprzedaż dosłownie wszystko.
David Beckham w kampanii bielizny H&M
„GQ” nie pierwszy raz umieściło piłkarza na okładce, dlatego zobaczcie naszą galerię zdjęć z innymi równie ciekawymi okładkami i kampaniami Beckhama z poprzednich lat. My bardzo lubimy!