Topshop kontynuuje zapoczątkowaną w zeszłym sezonie kampanię, której twarzami zostało „nowe pokolenie supermodelek”. Najgorętsze nazwiska i najbardziej obiecujące twarze modelingu, wśród których znalazła się m.in. Bella Hadid, Imman Hammam i Polka, Aneta Pająk (Mango Models) tym razem prezentują najmodniejsze modele dżinsów. W porównaniu do zeszłego sezonu w składzie modelek zaszła tylko jedna zmiana – do grona twarzy brytyjskiej marki dołączyła bowiem Steffy Argelich, która także szturmem zdobywa świat mody.
Zdjęcia, które wykonał światowej sławy fotograf Giampaolo Sgura, prezentują szeroki wachlarz dżinsowych fasonów, które Topshop ma w swojej ofercie – Bella Hadid reklamuje nowość, czyli model z grubszego dżinsu, z wąskimi nogawkami i wysokim stanem, Hammam słynne „mom jeans”, a Aneta Pająk – hit sezonu, czyli dżinsy ze średnim stanem i prostą nogawką. Fotografie są także częścią rozbudowanej kampanii reklamowej uwzględniającej porady stylistyczne, dokładne opisy każdego modelu oraz krótkie filmiki pokazujące każdy fason w ruchu i zbliżeniu.
Topshop po raz kolejny stawia więc na młode, ale niezwykle popularne i doświadczone w branży modelki. Pochodzące z różnych krajów dziewczyny w ciągu ostatnich kilku sezonów chodziły w pokazach największych domów mody, zgarniały najlepsze kontrakty reklamowe oraz pozowały przed obiektywami najlepszych fotografów. Aneta Pająk znakomicie uosabia więc promowaną przez Topshop ideę 'nowej supermodelki” – równie dobrze odnajduje się zarówno w mainstreamowych, jak i niszowych projektach, a jej z pozoru klasycznej i słowiańskiej urodzie nie brak zadziorności i dynamiki. Podopieczna Mango Models tylko w zeszłym sezonie chodziła po wybiegach takich marek jak Isabel Marant, Stella McCartney i Moschino, była także twarzą kolekcj Stelli McCartney dla Adidasa i Gucci Cruise. Zdecydowanie mamy na nią oko i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!