Najnowszy utwór Drake’a „Summer Sixteen”, który promuje album „Views from the Six” od razu wywołał niemałe zamieszanie wśród fanów rapera. Kanadyjczyk bowiem nie tylko po raz kolejny o swoim nowym kawałku poinformował obserwatorów na kilkanaście minut przed jego premierą. Bierze w nim także „na warsztat” wszystkich topowych raperów i żartobliwie przechwala się, że posiada większy basen od Kanyego Westa. Nieco bardziej wnikliwi obserwatorzy równie dużo uwagi poświęcają także grafice zdobiącej okładkę singla, a w zamkniętym w szóstce oku dopatrują się ukrytego symbolu iluminatów.
I tu pojawia się polski akcent. Okazuje się bowiem, że autorem kontrowersyjnej grafiki jest Filip Pągowski, polski artysta, którego możecie znać chociażby ze słynnego logo, jakie w 2002 roku stworzył dla linii ‘Play’ japońskiej marki Comme des Garcons.
Drake i Pągowski to bardzo ekscytujący, ale jednocześnie dość zaskakujący duet. Mieszkający w Nowym Jorku polski artysta oprócz współpracy z marką założoną przez Rei Kawakubo, ma na swoim koncie także ilustracje tworzone dla „Le Monde”, „New York Times” czy „The New Yorker” oraz współpracę z polską marką UEG i Diane von Furstenberg. Jego grafiki charakteryzuje odważny kształt, ciekawa dynamika i energia. Wcale nie dziwimy się więc kanadyjskiemu raperowi, że o zaprojektowanie okładki swojego singla poprosił właśnie Pągowskiego i mamy nadzieję, że to dopiero początek szerszej współpracy artysty ze światem muzyki.