Pierwsza w roku 2016 propozycja od marki to limitowana linia o nazwie Supernova. Inspiracja bezkresem i dewizą „forever young” zaowocowała dwoma koszulkami, bluzą i koszulami z dżinsu, za kosmiczne zdjęcia odpowiedzialny jest fotograf Łukasz Ziętek.
Głównym motywem kolekcji jest serce z czaszką i kośćmi, tożsame z motywem, który pojawił się również jako logo nowej płyty rapera Tede. Zresztą jest on jednym z założycieli marki. PLNY Textylia polscy fani mody streetwear cenią za jakoś i szczyptę trendów, ale jednocześnie spore grafiki ozdabiające t-shirty, bluzy, czapki, a nawet paski czy breloczki. W limitowanej kolekcj Supernova liczy się jednak bardziej dyskretny branding. Dla minimalistów.
Kolekcja w sprzedaży on-line oraz w sklepach stacjonarnych w Warszawie i Wrocławiu pojawi się już dziś.