Rihanna w wyścigu o palmę pierwszeństwa w „sprzedawalności” swojego image’u, wyprzedziła Angelinę Jolie, a nawet samą królową, Beyonce. W swojej działalności reklamowej gwiazda pop promowała już Samunga z branży technologicznej, współpracowała projektancko z Pumą, River Island (kilka razy), a nawet z marką samochodową Jeep. I sprzedawała wszystko. Nie wspominając o fakcie, iż sam Dior wybrał ją na swoją ambasadorkę.
Grupa NPD podliczyła piosenkarkę w rankingu, w którym otrzymała 367 punktów. Obliczeń dokonano na podstawie liczby kampanii reklamowych z nią roli głównej i które można uznać za rynkowe hity.
Rihanna i ASAP Rocky dla Puma
Wygląda na to, że wszystko, czego dotknie gwiazda zamienia się w złoto. Fani jej talentu i stylu kupią wszystko.
Rihanna dla M.A.C
„Udowadniamy, coś, co od dłuższego czasu podejrzewano. Inwestowanie dużych pieniędzy w ambasadorów marek przynosi wymierne korzyści.” – komentuje wyniki wiceprezes NPD, Barbara Zack dla WWD. Jesteśmy niesłychanie ciekawi, jak sprawy mają się na polskim podwórku. Jak myślicie, która polska gwiazdka ma największy potencjał sprzedażowy?