Nikogo nie jest w stanie już zaskoczyć fakt, iż Domenico Dolce ze Stefano Gabbaną kochają swój kraj miłością wielką i ponad sezonową. Każda kolejna, bardzo komercyjna kolekcja duetu jest dedykowana kolejnym miejscom na mapie Italii – był już Rzym, było sycylijskie słońce Palermo… Wiosna-lato 2016 zadomowiła się u Dolce&Gabbana na kolorowych straganach z warzywami i owocami, przy kawiarnianych stolikach z charakterystycznymi, kraciastymi obrusami czy przy rodzinnym obiedzie ze spaghetti w roli głównej.
Pośród oferty kramów na włoskim bazarku znajdziemy nowe akcesoria marki, a Luma Grothe, Leila Nda i Pauline Hoarau w barwnych „pidżamowych” zestawach, sukienkach z naszywkami oraz koronkowych, czarnych i super seksownych topach i ołówkowych spódnicach robią sobie słynne, wybiegowe selfie.
W kampanii pojawiły się również urocze zakonnice, wyrywające sobie z rąk torebki z metką i olśniewające włoskie „Mammy”. Lubimy, choć ta odsłona jest niezwykle podobna do poprzednich. No cóż, taki styl.