Celem kampanii jest zachęcenie europejskich odbiorców do dzielenia się swoimi wyobrażeniami na temat tego, co oznacza bycie sexy. Dodatkowym atutem jest próba odejścia od typowego rozumienia pojęcia „sexy” na rzecz pewności siebie oraz świadomości, że bycie seksownym to nie tylko posiadanie idealnego ciała. W specjalnie przygotowanych spotach modelka Joan Smalls zadaje pytania o znaczenie sexy bezpośrednio odbiorcy, dając tym samym początek dyskusji.
Kampania wspierana jest dodatkowo materiałem zza kulis, w którym modelka i partnerujący jej, Tobias Sorensen, opowiadają o tym, co sami uznają za sexy. W mediach społecznościowych pod hustagiem #SHAREYOURSEXY, każdy może podzielić się swoim zdaniem na ten temat oraz podejrzeć, co inni uważają za bycie seksownym.
Kampania #SHAREYOURSEXY ruszyła 15 listopada w Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Możemy ją także oglądać na stronie share.zalando.pl oraz śledzić we wszystkich mediach społecznościowych.
Naszym zdaniem jest bardzo sexy!