To była szybka piłka. Limitowany album z fotografiami Gisele wyprzedał się we wszystkich egzemplarzach (było ich tysiąc) jeszcze przed oficjalną premierą. Znalazło się tam ponad 300 zdjęć podsumowujących dwudziestolecie kariery słynnej Brazylijki, a sama książka ma finalnie ponad 500 stron. Natychmiastowa sprzedaż nie jest obecnie, w czasach fast food, fast fashion i innych, niczym dziwnym, jednak album kosztuje bagatela, 500 euro, czyli ok. 2000 złotych. Do tej pory takie kwoty płaciło się m.in. za prace Helmuta Newtona czy Karla Lagerfelda. Jak widać, Gisele ma równie oddano grono fanów.
Zaczynała jako osiemnastolatka w pokazie Alexander McQueen wiosna lato 1998, w tym samym czasie trafiła również na swoją pierwszą okładkę brytyjskiego „Vogue”. Tuż potem okładkowe propozycje posypały się lawinowo. Dzięki wysportowanej, smukłej sylwetce stała się ikoną lat 90. i jedną z najseksowniejszych modelek dekady. Podsumowując jej karierę w liczbach – ma na koncie ponad tysiąc okładek i 450 pokazów oraz międzynarodowych kampanii dla marek modowych i urodowych.
W albumie zawarto prace mistrzów obiektywu: Mario Testino, Davida LaChapelle, Juergena Tellera, Stevena Meisela czy Corinne Day. Intro do książki stworzył Steven Meisel.
Zajrzyjcie do środka „Gisele”, warto!