„Z Marcinem znamy, lubimy się i pracujemy od wielu lat. Marcin, ze swoją wrażliwością artystyczną i estetyką, rozumie mnie i moje pomysły w kontekście zarówno zimowej kolekcji Opera, jak i marki QПШ Robert Kupisz. Współpraca z nim to przyjemność i gwarancja wyjątkowego efektu.” – podkreśla Robert.
„Pragnąłem by kampania miała w sobie magię i tajemnicę” – mówi projektant. „By tak, jak w operze postacie były teatralne, trochę sceniczne, momentami nawet nierealne, ale jednocześnie pełne seksualności i zmysłowości, które charakteryzują moją markę.”
Modele tworzą niezwykle zmysłową parę. Karolina jest piękną i delikatną kobietą, a Andre, ze swoją egzotyczną urodą jest w stosunku do niej interesującym kontrastem. Model prywatnie jest zawodnikiem drużyny fufbolowej Warsaw Eagles oraz nauczycielem angielskiego. Podczas nagrywania programu Andre zachwycił projektanta swoją osobowością i charakterem. Gdy zobaczył Andre i Karolinę razem, stwierdził, że stworzą piękny obraz i będą idealni do kampanii kolekcji Opera.
W efekcie tej współpracy powstały wyjątkowe zdjęcia utrzymane w tajemniczej, sensualnej ale subtelnej estetyce. Kolekcja Opera zima 2015 to propozycja utrzymana w typowej dla Roberta Kupisza stylistyce grunge pomieszanej z glamour. Dominuje czerń, farbowana szarość, połyskujące cekiny i delikatne beże, wzbogacone misternymi haftami pegazów i ręcznie robionymi ozdobami z piór.
Za stylizację odpowiadała Magda Jagnicka, a za makijaż Marianna Yurkiewicz. Włosy to zasługa Michała Bieleckiego. Uzupełnienie kampanii stanowi film modowy autorstwa Piotra Krzymowskiego.