Zainspirowana kulturą argentyńskich kowbojów „gauchos”, kolumbijskim regionem Cauca, kolorystyką lokalnych strojów ludowych oraz peruwiańską i meksykańską kulturą plemienną, projektantka stworzyła linię obszernych miękkich wełnianych bluzek. Wszystkie swetry, kardigany, spódnice oraz poncza wykonane są z ręczną precyzją przez podlaskie dziewiarki. Wszystkie modele zostały wykonane z 100% miękkiego i delikatnego merynosa, dzięki czemu są przyjemne dla skóry.
Założeniem kolekcji miało być stworzenie pomostu między polskim a latynoskim rzemiosłem. W tym celu w kampanii promującej kolekcję wykorzystane zostały podlaskie kilimy oraz wchodzące w skład kolekcji bransoletki w wersji unisex z włókien konopii z kolumbijskiego regionu Putumayo, wykonane ręcznie przez kolumbijskich rzemieślników.
Zdjęcia do kampanii wykonała Gosia Turczyńska z agencji 76 management, a za stylizację odpowiadała Karolina Gruszecka. W klimatycznej sesji wzięła udział para zaprzyjaźnieni z marką modeli – Ola Ściślewska oraz Paweł Wybański, o których włosy zadbała Magdalena Wińska. Projekt graficzny opracowała Kaja Dobrzańska, a scenografię duet Witalis, za którym stoją Ula Wasilewska i Anna Szczęsna.
Projekty łączą minimalizm z ekspresją koloru oraz funkcjonalność ze zmysłową kobiecością. Jesteśmy na tak!