MISBHV to chyba najbardziej znana za granicą polska marka streetwearowa. Krakowski brand, który zaczynał od linii t-shirtów tworzonych dla wąskiego grona najbliższych przyjaciół – artystów, raperów i modeli, rozrósł się w ostatnich kilku sezonach do marki, która swoje kolekcje prezentuje w najlepszych showroomach w Paryżu oraz na targach w Japonii i Szanghaju. Założona przez Natalię Maczek marka zaprezentowała właśnie długo wyczekiwaną kampanię na jesień-zimę 2015. Zdjęcia do sesji wizerunkowej zatytułowanej „afterdark” wykonała Gosia Turczyńska, a udział wzięli w niej Eliza Kukawska z Model Plus oraz Dominik Sadoch z AS Management, który szturmem podbija świat mody i na swoim koncie ma m.in. jesienny lookbook Barneys New York, sesje dla „V Magazine” i „I-D” czy imponującą liczbę 28 pokazów w sezonie jesień-zima 2015.
Najnowsza kolekcja MISBHV to konsekwentne zamazywanie tego, co męskie i kobiece, uniwersalne fasony i kwintesencja wysokiej jakości streetwearu. Wśród propozycji marki na nowy sezon znajdziemy m.in. pastelowe futro, ramoneski, oversize’owe swetry, jeansy, płaszcze w stylu lat 90. i normcore’owe koszulki z napisem „Warszawa”. Lubimy bardzo!