brak kategorii

Warsztat: DRESS for SUCCESS – dress code jako narzędzie komunikacji dla kobiet w biznesie.

12.10.2015 Redakcja Fashion Magazine

Warsztat: DRESS for SUCCESS – dress code jako narzędzie komunikacji dla kobiet w biznesie.

 

Warsztat odbędzie się 04.11.2015 godzina 18.00

SGH, Al. Niepodległości 162, budynek G, Aula VII

Bilety w cenie 30 pln do kupienia na evenea.pl TUTAJ!

 

Plan warsztatu:

  • Teoria historii mody kobiecej – rola kobiety a jej wygląd na przestrzeni dekad, w życiu społecznym i w biznesie.
  • Teoria i zastosowanie trików stylistycznych w życiu osobistym i zawodowym.
  • Dress code – jego definicja, budowanie wizerunku w komunikacji biznesowej. Wygląd naszą wizytówką i naszego pracodawcy.
  • Dress code – zastosowanie w praktyce, jak świadomie używać jego elementów w zależności od pory, dnia, wieku, i okoliczności.
  • Międzynarodowe definicje dress code’u – business formal, business casual lub smart casual, coctail, black tie i white tie.
  • Szafa każdej kobiety i jak ją skompletować z głową.

Jaką wiedzę zdobędą uczestniczki:

  • Jak dobrze wykreowany wizerunek może przyczynić się do zdobycia wymarzonej pracy i rozwoju kariery, oraz jakie działania należy podjąć, aby ten cel osiągnąć.
  • Jak budować wizerunek profesjonalistki w komunikacji biznesowej.
  • Jak wygląd pracownika buduje pozycję i obraz pracodawcy na zewnątrz firmy.
  • Jak stworzyć wizerunek osoby budzącej szacunek i zaufanie.
  • Jak być odpowiednio ubranym w zależności od okazji i miejsca.
  • Z czego powinna się składać szafa każdej profesjonalistki i jak ją skompletować.

Każda uczestniczka otrzyma zestaw materiałów podsumowujących wiedzę zdobytą podczas warsztatu.

 

Prowadząca – Agnieszka Martyna – Trener biznesu. Ekspertka z dziedziny dress code.

  • Od 20 lat związana ze światem mody, stylistka, szkoleniowiec. Współpracująca z takimi magazynami jak: „Twój Styl” i „Elle”.
  • Wykładowca w „Szkole Stylu Moniki Jaruzelskiej”. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje z zakresu kreowania wizerunku profesjonalisty i dress code’u w biznesie.
  • Autorka tekstów o modzie klasycznej na portalu Fashion Post.
  • Prowadzi konsultacje indywidualne – personal shopper.