Pan Tu Nie Stał jest marką, o której słyszeli chyba wszyscy. To oni spopularyzowali polskie mielone i tradycyjne kiszone ogórki na bluzach i koszulkach, z nimi „biwakują” i „dziadują” setki klientów, a razem z zabawnymi hasłami i grafikami idzie w parze świetna jakość. Tą jakością i optymalnym podejściem wyróżnia się także drugi polski duet modowy Nenukko, który właśnie połączył siły ze wspomnianą wyżej marką.
Wspólnie stworzyli linię dziewięciu produktów, które złożyły się na linię o dobitnej nazwie „ZWYKŁE”. Znane z zamiłowania do minimalizmu Nenukko wykreowało oszczędne, pozbawione nadruków formy, które dopełniają kolorową ofertę Pan tu nie stał. Projekty będą bazować na trzech kolorach, inspirowanych polskim Bałtykiem – czerni, graficie i szarości i mają specjalne ażurowe aplikacje i metki nawiązujące do alfabetu Morse’a.
Jak obiecują obie marki, nazwa „ZWYKŁE” nie ma nic wspólnego z epitetem zwyczajne. To będzie wyjątkowo przemyślana kolekcja na sezon jesień zima 2015.
Nie możemy się już doczekać!