Założona przez Brytyjczyków Davida Nevilla’a i Marcus Wainwrighta marka Rag&Bone to uosobienie miejskiego szyku, w którym sport i wygoda mieszają się z kobiecością i seksapilem. Eklektyzm towarzyszący kolekcji był także widoczny z warstwie organizacyjnej pokazu. Brooklyńskiej lokalizacji oraz poczęstunkowi w postaci mini burgerów, frytek i piwa towarzyszyła oprawa muzyczna, za którą odpowiedzialny był Thom Yorke. Lider zespołu Radiohead zaprosił do udziału w pokazie 12 członków chóru Brooklyn Youth Chorus, a w finale pokazu muzykę kościelną zamienił na… house.
Aby potwierdzić zdecydowanie miejski charakter kolekcji, uwzględniono w niej jedynie płaskie obuwie: masywne sandały z grubymi paskami oraz sneakersy za kostkę. Projektanci Rag&Bone na przyszłą wiosnę proponują luźną interpretację stylu militarnego i sportowego. Nie zabrakło także skór i dzianin – spódnice tuby zestawiono między innymi ze sportowymi topami i satynowymi kurtkami typu „bomber”. Garniturom nadano atletycznego charakteru – spodnie miały fason kulotów, a pod marynarki założono modelkom siateczkowe topy. Pojawiły się delikatne sukienki na cienkich ramiączkach oraz modele dzianinowe, w których długości midi towarzyszyły duże dekolty odkrywające jedno ramię. Mocnym punktem kolekcji Brytyjczyków były z pewnością okrycia wierzchnie – strukturalne kurtki, nylonowe bejsbolówki oraz ortalionowe sportowe parki. Spójność kolekcji potwierdzały także dodatki – duże miejskie torby i minimalistyczna biżuteria w postaci geometrycznych kolczyków i bransoletek.
Projektanci Rag&Bone zaproponowali miejski i sportowy seksapil – jesteśmy zdecydowanie na tak i po cichu tworzymy już listę życzeń z najnowszej kolekcji marki!