W ofercie torebek Hermès nie ma sobie równych, jednak klienci równie mocno cenią inne dodatki tej marki. Na przykład – zegarki. I właśnie w sprawie zegarkowej współpracy amerykańskie Apple zgłosiła się do francuskiego domu mody.
Wspólnie stworzyli ekskluzywną serię Apple Watch z podwójnym i pojedynczym paskiem oraz na szerokiej skórzanej bransoletce. W październiku będą dostępne w wybranych sklepach technologicznego giganta i butikach domu mody. Ceny zaczynają się od 1250 dolarów po 1500 dolarów. Od dłuższego czasu marka Apple chce pozycjonować swój produkt luksusowo, dlatego decyduje się na różna kolaboracje. Zwłaszcza, że nad elektronicznym zegarkiem, który miał być hitem sprzedaży, zawisły czarne chmury. Wyniki jego sprzedaży są znacznie poniżej oczekiwań twórców. Nie zrobił też kariery jako must have.
Nie jest to pierwsza próba połączenia przez Apple technologii z modą – już za chwilę będzie miała premierę telewizyjna seria „Made 2 Measure”, która ma odsłaniać kulisy Tygodnia Mody w Nowym Jorku. Obejrzą ją ci, którzy są szczęśliwymi posiadaczami Apple TV.
Musimy jednak przyznać, że Apple Watch w wydaniu Hermès wodzi na pokuszenie.