Życie Sereny Williams najwidoczniej nie kończy się na tenisie. Tenisistka, która ma na koncie 21 zwycięstw w turniejach wielkoszlemowych i przez wielu nazywana jest najlepszą sportsmenką w historii, nosi w sobie także ogromną pasję do mody, której niejednokrotnie dawała wyraz swoimi oryginalnymi i kobiecymi stylizacjami na korcie. Williams studiowała także projektowanie na Art Institute of Florida, a swoją najnowszą kolekcję pokaże podczas zbliżającego się tygodnia mody w Nowym Jorku.
Nike jest oficjalnym sponsorem Sereny Williams od 2003 roku, z kontraktami zapewniającymi jej roczne przychody w wysokości kilkudziesięciu milionów dolarów. Z okazji rozpoczynającego się w niedzielę turnieju US Open, podczas którego stanie przed szansą na skompletowanie Klasycznego Wielkiego Szlema, tenisistka stworzyła we współpracy z amerykańską marką kolekcję „The Greatness”, w której wystąpi na kortach Flushing Meadows.
Kolekcja NikeCourt „The Greatness” to kwintesencja tenisowego stylu Sereny – zwierzęce, kolorowe wzory czy kobiece wycięcia w talii i na plecach. Znalazły się w niej dwie sukienki – jedna na mecze rozgrywane w dzień, druga na pojedynki rozgrywane w nocy, trzy pary pasujących do nich butów i kurtka „bomber”. Wszystkie projekty mają niezwykle unikatowy i osobisty charakter, chociażby w postaci wypisanych na podszewce kurtki słów motywacji od samej Williams, w których pisze: „Jesteś silna, mocna i piękna”. Patrząc na amerykańską tenisistkę, trudno się z tym nie zgodzić.