Znana z kontrowersyjnych stylizacji i wypowiedzi, amerykańska gwiazdka tym razem zaskoczyła blond peruką z króciutką grzywką w stylu Pin Up girls. Swoją drogą podobna fryzurę lansowała rok temu królowa pop Beyoncé. Seksowny image dopełniają ultra krótkie szorty z wysokim stanem i gorsecik z wzorem z lat 80. Cała zresztą kampania jest mocno stylizowana na zabawne, lekko kiczowate retro. Miley lansuje dwa nowe produkty Viva Glam – super seksowną, pomarańczową pomadkę (ten kolor to absolutny hit lata!) i lśniącym, perłowym błyszczykiem.
Oba produkty dostępne będą w M.A.C od 8. września, a każda złotówka z ich sprzedaży ma wspomóc kobiety, mężczyzn i dzieci dotknięte wirusem HIV, czyli M.A.C Aids Fund. Ta organizacja wspomaga diagnostykę choroby od 1994 roku.
Wcześniej twarzami Viva Glam były starsze koleżanki Miley po fachu m.in. Fergie, Missy Elliot i Christina Aguilera. Lubimy!