Nowy wizerunek polskiej marki Patrizia Aryton to zasługa dyrektor kreatywnej i córki założycieli, Patrycji Cierockiej. Po ukończeniu studiów na londyńskim Central Saint Martin’s, rozpoczęła pracę w rodzinnej firmie i obecnie to pod jej czujnym okiem powstają kolejne kolekcje. Aryton zawsze był znany ze świetnej jakości tkanin i ponadczasowych krojów, głównie sezonowych płaszczy, które rzadko (dzięki ostrożnej zabawie trendami) wychodzą z mody. Czy nowa odsłona marki, po znacznym liftingu, sprosta 26-letniej historii?
Póki co, nowa kampania dobrze współgra z wizją marki, do której Artyon nas przyzwyczaił. Ultra elegancka kolekcja jesień-ima 2015, celująca w nieco starszą grupę docelową, z pewnością skradnie serce stałym klientkom oraz przyciągnie nowe, lubiące sprawdzone inwestycje Polki. Jest tutaj sporo wełny i kaszmiru, są obszerne, otulające sylwetkę swetry i długie, klasyczne płaszcze.
Z pewnością będziemy obserwować dalsze poczynania Patrizia Aryton!