Mimo że okres, w którym domy mody wypuszczają swoje kampanie na sezon jesień-zima 2015 dopiero na dobre się rozkręca, pośród dostępnych sesji wizerunkowych można zauważyć kilka dominujących tendencji, m.in. angażowanie mniej znanych nazwisk i debiutantów świata modelingu oraz przedstawicieli mniej mainstreamowego odłamu popkultury. Najbardziej zauważalnym trendem wydaje się być jednak rezygnacja z powierzania funkcji twarzy marki jednej osobie na rzecz fotografii grupowych określanych zaczerpniętym z mediów społeczościowych terminem #squadgoals. Balmain ze swoją „siłą sióstr”, Prada i jej debiutantki, Tommy Hilfiger i drużyna futbolowa z Behati Prinsloo na czele – to tylko niektóre z marek, które wpisują się w tę tendencję. Zobaczcie sami!
Versace jesień-zima 2015 (Lexi Boiling, Karlie Kloss, Caroline Trentini)
Balmain jesień-zima 2015 (Gigi i Bella Hadid, Kendall i Kylie Jenner, Joan i Erika Smalls)
Miu Miu jesień-zima 2015 (Mia Roth, Hailey Gates, Stacy Martin, Maddison Brown)
Alexander Wang jesień-zima 2015 (Hanne-Gaby Odiele, Anna Ewers, Binx Walton, Alice Glass, Ayabambi, Sarah Brannon, Molly Blair, Isabella Emmack, Lexi Boiling)
Carolina Herrera jesień-zima 2015 (Lily Aldridge, Fabrizio Silva, Melina Gesto, Tomas Guarracino)
Prada jesień-zima 2015 (Avery Blanchard, Ine Neefs, Inga Dezhina, Greta Varlese)