Odkąd Phoebe Philo przejęła stery wiekowej francuskiej marki, Céline zyskało miano kultowej (nie bez przyczyny magazyn „Time” umieścił brytyjską projektantkę na liście „100 najbardziej wpływowych osób świata”). Torebki, buty, okulary i płaszcze z logo marki trafiają do szaf najbardziej stylowych kobiet, które są wiernymi fankami każdej kolekcji.
Najnowsza kampania, jak co sezon mocno minimalistyczna, stawia na nowe odkrycia w modelingu. Podobnie jak Prada i Valentino, Céline zrezygnowała z lansowania znanych twarzy, choć przez wiele sezonów współpracowała z fenomenalną Darią Werbowy, miała nawet na koncie zdjęcia 80-letniej dziennikarki Joan Didion.
Wierna pozostała za to autorowi swoich kampanii, Juergenowi Tellerowi, który dla francuskiego brandu tworzy ekscentryczne reklamy od wielu lat. W tym sezonie przed jego obiektywem stanęły Sophie Frederick Falbi-Hansen, Carly Lois Agnes, Lisa Helene Kramer i Irina Djuranovic. Lubimy bardzo!